onsdag 1 oktober 2008

Live fran Grekland!

Hej allihopa! :) Nu sitter jag har, solbrand och redo for en ny dag pa samos! Resan ner gick kanon bra, Viking va hur snall som helst! Hotellet vi bor pa e verkligen 5 stjarnigt. Kanon fint, vi har haft hur soligt som helst och Viking har varit me farfar hela dagarna eftersom dem tva inte far/vill va i solen sa jag och Fredrik har legat och solat hela dagen igar och i mandags! Vattnet e lite kallt men jag har badat anda, blev biten av en liten fisk igar :) Pa kvallarna sa ater vi pa resturanger och en och annan drink har det blivitt :) Sara, jag har inte fuskat me traningen, simmar 40 lagder varje dag :) Ses hemma snart! Over and out!

1 kommentar:

S A R A sa...

Jag är inte ett dugg avundsjuk jag :-) Duktig du är med träningen, man skulle haft en pool utanför här...då skulle jag med ha simmat...får skylla på det :-) Hoppas ni får en fortsatt bra vecka med mycket god mat o sim ;-) Hälsa alla! Vi saknar er här hemma!! Kramisar/Sara