fredag 10 oktober 2008

Pumpa musik!

Det är vad jag ska göra i eftermiddag! Fredrik är och festar loss med sina kamrater i Danmark och Viking ska få vara hos farbror Magnus å faster Elin eftersom dem saknat honom massor när dem va i USA.

Då ska jag, the housewife, städa hela jäkla lägenheten. Håller just nu på med att bränna en skiva med massa bra musik. Allt ifrån Rihanna till Ramones kommer pumpa ut ur våra högtalare. Eftersom vi har hyresvärden under oss så kommer det kanske skapa problem men det skiter jag i idag för nu jäklar ska jag dansa loss med moppen å dammvippan i högklackat å med ett vinglas i handen! Förstärkaren ska få jobba ordenligt ikväll :)

Å sen kommer jag hämta min fina unge å så ska vi ha fredags mys med ostbågar å majskrokar för lillen :D Han har juh en ny kompis, Herr Älg :) han får nog sitta med också... (Det är en handdocka som jag pratar med å sjunger för Viking)

Men nu e det snart babysim först å träffa Sara å lill Tuva!

Inga kommentarer: