torsdag 23 oktober 2008

Fisketur me pappa

Imorse så gick jag ut i kylan och satte mig på ett iskallt skinnsäte.. burrr va kallt det var, sedan brumma jag iväg ner till Nynäshamn för att avverka ännu en skoldag, fyyyyyy va långt bort Nynäs är. Men väldigt fint, från klassrummet så ser man ut över vattnet.

När jag kom hem så åkte jag och Viking me Fredrik och Mange till Gålö och fiskade, blev tyvär ingen firre men Viking tyckte det va minst lika roligt me kottar och vattnet ändå :) Jag fiskade dock ingenting för jag ville inte göra grabbarna ledsna. Var nämligen så förra gången jag va me och fiskade att jag och Elin va dem ända som fick fisk och min firre nappa på ett rosa drag me blommor på vilket var mycket förnedrande för Fredrik som köper "värsting" drag som de alltid ska nappa på hehe :) Sommaren innan Viking tittade ut så var vi och fiskade uppe i Idret och tältade precis vid en "fors", jätte mysigt var det! Notera att jag fick det i födelsedagspresent av min älskling :) Säkert inte för egen vinnings skull!? Men vi hade skit sköj tillsammans!

- Vad gör du där bort pappa??!


Mammas solkenspojke!


Jag å min fina Fredrik mitt inatten ute i skogen :)


Hehe tokstollar ( tre va vi egentligen me Vicke i magen :) )


Kram

Inga kommentarer: