tisdag 14 oktober 2008

Nu jäklar!

Hej hej! Nu vare ett tag sen jag skrev och eftersom jag nu vet att jag har flera läsare bland annat mina kusiner så måste jag juh fortsätta blogga.

Ikväll så ska jag koka massa kaffe och bänka mig i soffan för inatt så ska jag ta striden mot Viking. Han ska banne mej lära sig att sova en hel natt. Jag och Fredrik har inte sovit en hel natt sen han föddes så nu jäklar! Jag ska inte ge mig..

Som mina nära å kära vet så har jag gått och verkligen längtat efter en till bebis men nu har jag faktiskt fattat ett beslut.. Hur mycket jag än längtar så ska vi vänta. Jag ska plugga och skaffa jobb på ett sjukhus, fredrik ska få vara pappaledig och njuta av att vara hemma med Viking och sina fritids intressen som jakten och fisket, det förtjänar verkligen han efter allt jobb och slit för att jag och Viking ska ha de bra. Vill att Viking ska få ha ett syskon nära att leka med, tror dem har mycket i utbyte av det men jag får väl tänka att han får dubbelt så mycket tid ensam me mamma och pappa istället. Skulle aldrig klara av att vara gravid samtidgt som jag skulle ha Viking heller nu när han behöver mig så mycket, när jag väntade honom så svimmade jag mådde dåligt och det går juh inte när jag ska leka och mysa med honom!
Dessutom så vet jag att det finns en del runt omkring mig som smider bebisplaner och är gravida så jag kan låna dem bebisarna och mysa med :)


Idag så var vi ute och gick med Vikings gåvagn, han va super duktig..



Inga kommentarer: