torsdag 9 oktober 2008

Grått å blött

De är vad de är idag. Men det hindrar inte mig och Viking från att ta en tur till Öppnis och träffa alla kompisar :) Vi tog en tur med nya vagnen å den rullar som den ska. Sedan så gungade Viking och kröprunt en stund på öppnis tills han spydda ner hela sig så då gick vi hem. Så nu ska jag trava ner till vårdcentralen med honom eftersom han inte riktigt är sig själv stackarn. Det gör så ont i mig när han mår dåligt, och man känner sig verkligen maktlös. Om han har gått ner i vikt så ska vi få åka till Astrid Lindgrens barnsjukhus, min älskade lilla skrutt.

Även fast klockan bara är tolv så har jag hunnit med mycket idag, har till och med hunnit boka en resa till Tyskland, där ska vi hälsa på min mors sambos dotter Anna och hennes lilla son Carl som är jämn gammal med Viking. Ska nog hinna med en del shopping med :)

Nu ska jag fixa ordning mig lite så man törs visa sig utanför dörren :) Här kommer några bilder på vad Viking har hunnit med denna morgon!



1 kommentar:

S A R A sa...

Är du nöjd med vagnen? Den var fin!! Viking har jättefina byxor på sig med...supersöta! :-)