fredag 17 oktober 2008

Trevligt Besök!

Det har vi haft idag. Lilla William var här me mamma Kattis, han och Viking lekte lite med bilar och lånade varandras nappar hehe :)Var riktigt trevligt! Nu sitter jag här å ser helt galen ut för jag har massa flättor i håret så att jag kanske kan få lite snygga lockar imorgon när vi ska på 1 årskalas hos lillsessan Tuva. Men först ska vi få beskök av min kusin och hennes fruga! Dem ska få Vikings pytte pytte små kläder som ska få sitta på en pytte pytte liten bebis i slutet av december :) Ska bli roligt!

Nu e det nog en god natt för mig som gäller! Å säger hej till Kattis eftersom jag fått veta att du läser :)

Hummm vildingar som dem är så blev inga foton så bra alla blev av nån underlig anledning suddiga ;) Myror i brallorna kanske :)

Inga kommentarer: