onsdag 15 oktober 2008

Onsdagen

Idag har vi gjort det vanliga, lite babyrytmik och leka på öppnaförskolan. Det märks verkligen att pojkar är pojkar, dem är helt galna.. Sliter,slänger,knuffas och är hårdhänta. Alltid fart på dem medans flickorna sitter fint och grejjar och lyssnar på visorna. Phew säger jag bara, aldrig en lugn stund :). Men nu sover han äntligen!

Vi han även med en tur till söder där vi shoppa lite på Polarn och Pyret, en tröja och en fin mössa blev det. Å jag ska juh tillbaks till skolbänken igen så jag inhandla lite bra och ha saker som penna och block.. :D

Idag fick jag erbjudande om jobb också, heltid som piga. Ska fundera på livet som bonde, det är mycket lockande. Älskar kor och livet på landet så vi får se!

Nu laddar jag inför natt nr 2, Viking sov ganska bra inatt och nu hoppas jag att det är lite bättre ändå.

Ikväll har jag skämt bort mina pojkar lite! Viking fick en liten rally bil, Rorri närmare bestämt, ni vet den där jobbiga lilla rallybilen som är på tv varje morgon. Han älskar bilar, om man frågar hur pappas bil låter så brummar han så salivet flyger! :)
Fredrik fick mina hembakta Cupcakes me hjärtan på! Mycket goda :D

Har melodin i huvudet hela tiden (Roooorrrrriiiiii en racerbil...)


Älsklingen tittar på sin favvo rallybil på tv:n



Wiiee! Duktig jag e ibland :)

Inga kommentarer: