onsdag 8 oktober 2008

Takida å tjock mage..

Som sagt, fick en nostalgi kick idag.. Satt i bilen och lyssna på bandit som börja spela Takida, då tänkte jag tillbaka på hur Sara och jag åkte runt och inhandla bebiskläder, saker till bebisrummen och nappflaskor :) Satt där me tjockismagarna och vanka fram haha måste sätt roligt ut.. ååå nu e skrutt ungarna redan hela 1 år och Viking har hunnit bli 9 månader.

Idag har jag stridit med försäkringsbolaget om min vagn och nu står den äntligen här hemma. Jag och Elin va och hämtade den och sedan så tränade vi en sväng på gymmet.

Nu ska jag bada och hoppa direkt ner i sängen..

1 kommentar:

S A R A sa...

Ja det va då de...guuud va tiden går fort...sitter fortfarande o lyssnar på dom på bilturerna mellan butikerna ...fast förhoppningsvis lite smalare ;-)