tisdag 7 oktober 2008

tjitjinnng!

Idag så har vi sålt våran Röda pärla så det lät Tjitjing i kassan, men lika snabbt som pengarna kom lika snabbt försvan dem igen.. Den "Svarta faran" skulle skattas, fyyyyy va dyrt de e å ha bil. Den ska bara stå där å fungera å inte kosta en massa pengar.

-Hej pengar!
-Hejdå pengar....

Hur det går me vagnen? Vi får troligen en ny vagn från försäkringen.. Usch den här veckan strular verkligen allt.. Idag så har jag förutom agerat bilförsäljare så har jag tränat, så skönt å rensa tankarna lite. Å nu har äntligen Elin fixat gymkort så jag slipper vara där ensam. Roligare å kunna tjattra me någon!

Har även fått kontakt me min underbara soulmate Evelina! Så på söndag blir det nog lite bio å planering av lite halloweenpartaj! Brukar bli galet roligt, så de e nått å se fram emot. Och ÄNTLIGEN är dem tillbaka i rutan, som jag LÄNGTAT!

Desperat housewives! Me löw..




Nu ska jag krypa ner i sängen å slå igen de blå... Sov gott!

Inga kommentarer: