lördag 27 september 2008

Packat å klart :)

Idag så har jag inhandlat de sista som ska me imorgon te Samos, Viking hade växt ur sina adidas skor så jag fick handla ett par nya jätte fina Adidas skor :) Han växer juh så det knakar! Sedan så var jag över en sväng te Sara å lilla Tuva, där blir man verkligen välkomnad, en liten glad Tuva som klättrar i knät å två glada vovvar som gillar å gosa :) Alltid lika mysigt! Även om Ozzy borde tänka på att borsta tänderna hehe

När jag kom hem hade Fredriks mamma gjort lasagn som va kanon å så fick vi fina presenter av Elin å Mange. Viking fick två fina gosedjur, åsnan från Shrek å Långben som dem köpt på Disney World. Han fick även jätte söta kläder! Fredrik fick en super fin Ziptröja å jag fick en JÄTTE FIN rosa tröja från VICTORIA´S SECRET. Den ska jag ha på mig imorgon, eller snarare om typ 5 timmar för vi måste åka 04,30 till Arlanda.. *trött*



Nu ska jag slänga mig i sängen! Ha det bra här hemma i Sweden :)

Inga kommentarer: