tisdag 21 oktober 2008

Sjukhus och tokrosa strumbyxor!

Så har min dag sätt ut. Vi började morgonen med att åka och träffa en barndoktor på Handens sjukhus, hon va kanon bra och verkligen tog mig på allvar. Viking fick gå igenom några sticktester och allt såg bra ut, det är juh hans mage som krånglar tror vi. Men nu så är utredningen igång iallafall så det går sakta men säkert framåt och det känns skönt. Han sover juh inte alls på nätterna nu trots min kamp mot honom. Han kan sitta halva natten och vissla eller prata en massa, ja han kan vissla! Lilla skitungen.. :) Han började med det på Tuvas kalas i lördags. Men så länge han inte gnäller eller gråter så är det ju jätte skönt för då kan man juh sova fast han håller låda :)

Men nu över till de rosa strumbyxorna, saken är den att innan min tid som mor så va jag en väldigt färgglad modeälskande skoförsäljare. Min kära storesyster Johanna brukade jämnt kommentera mina kläder och verkligen skratta åt dem. Men bor man i Stockholm kan man juh ta ut svängarna lite hehe :) Så ikväll så kände jag mig lite som mitt gamla jag när jag valde att sätta på mig ett par nyinköpta rosa strumpbyxor med matchande örhängen :) Middagen med Fredriks familj, mormor å morfar, farbror och faster på pizza hut var jätte mysig! Det var Anna, hans faster som fyllde år så vi firade henne! Hon är underbar!

Man glömmer bort hur mysigt det är inne på Söder på kvällarna! Kankse får bli en utekväll ganska snart :) Hör av dig om du vill me! :)

Strumpbyxorna och jag ;)



Min fina prins och hans slips!



God natt!

Inga kommentarer: