måndag 3 november 2008

phew

Nu sitter jag här igen efter en hektisk vecka, har verkligen haft fullt upp. Fredrik har haft ryggskott och Viking ögonhinflamation (heter det så?) så jag har fått agera sjuksyster här hemma, men va gör man inte för sina älsklingar. I helgen så har jag jobbat och så var vi och åt jätte god mat hos svärmor min i Lördags och i fredags han vi faktiskt med en bio jag och Fredrik, vi såg Arn 2 den va kanon bra. När vi kom hem gjorde vi Halloween bakelser som vi hade med oss te middan. Dem gjorde susen! Alla loved them.

Igår efter att jag hade städat så fira vi Fredrik såklart på farsdag. Blev taccopaj och hanns favvo, CHOKLADPUDDING. Han är helt tokig i det. Han fick faktiskt en farsdagpresent me, ett jaktställ för 3000 rikstaler! - Hejdå lönen! :)

Idag nu på morgonen så har en fotograf varit här och fotat våran lägenhet så nu ska den ut på försäljning. Får se hur det går :) Snart är man kanske husägare och kan leka på sin egna tomt, vore härligt men vi får se... Nej nu ska jag leka me min son och sedan ta mig ut till sickla å shoppa lite kanske! Iaf hälsa på karln min på bygget.. Han e så jäklans snygg i sina arbetskläder *mums* :)

Kram

1 kommentar:

MalinR. sa...

Nej men Emma, nu har du varit ute i god tid, Fars-dag är ju näääästa söndag!! :D

Men bra mammor och pappor förtjänar att firas lite extra då och då iallafall :)

Kramar!