söndag 21 september 2008

Halloj!

Nu vare länge sen jag skrev, pappas dator var ur funktion.. Skriver igen mig nu ist! Vi har haft en jätte mysig helg förutom att jag å Viking har varit sjuka i förkylning.. I fredags var vi hos min mormor som älskar att gulla me Viking (såklart :) ) så hon ville ha han för sig själv en stund så jag å Fredrik va till gränby en sväng å sen hämta vi lillen å åkte till allianshallen där syrran lirade bandy, vi såg typ bara 2 min av slutet för vi tog fel på tiden, men hon va kanon duktig iaf!

Sedan på lördagen så var vi till Östhammar och gick på marknad, blev lite godis remmar.. SALT LAKRITS! *mmmmmm* å sen så åkte vi ut i skogen å plocka kantareller, å vi hittade en del faktiskt, inte jag dårå för jag använder inte min brillor men Fredrik å Albin hittade.. Sen så var vi hos min storasyster Johanna å fika lite.. Å idag har vi bara varit ute å lekt i solen å jag hann me en joggingrunda, så himla skönt..

Min underbara lillebror kör bilen ut te "herr kantarell" som han sa ( notera fredriks gurka som stickr fram haha )


Dagens fångst :)


En Emma i löparbyxor som ser för jäkliga ut men ack så fort man springer :D




Måste nog sova lite nu för jag ska städa imorgon, påbörja iaf så jag hinner få fint innan vi åker.. :)

Inga kommentarer: