onsdag 17 september 2008

Full rulle!

Idag har Viking och jag haft fullt upp!! Vi gick upp å lill gubben titta på byggar bob medans jag snygga till mig lite, gud va jag uppskattar badrummet nu! Å sedan gick vi till rytmiken å dansa å sjöng. Viking fick spela trumma, han älskar när man sjunger.. Han e jätte duktig på å klappa händerna. :) Sedan gick vi te cefet där viking lekte me hans nya kompis Liam och jag pratade massor med Liams mamma, jätte trevligt. Blir nog en promis me dem imorgon om alla e friska å glada!

Idag fick Viking ha sina nya kläder på sig som han fick, helt underbara.. Ska nog ta en tur te sönder å köpa mer sånna kläder!




Älsklingen tittar på byggar bob




ÅÅÅÅ min vagn skull einte komma förns om flera veckor å jag ville ha den te Grekland..... Happ bara å spana på nytt...

Inga kommentarer: