måndag 1 september 2008

Härliga lördag! :)

Igår var det juh lördag och då hade vi en full dag.. Hann inte med alls att skriva något! Dagen börja med ett besök på babyland där vi inhandlade ett roligt lektält till lilleman å lite kläder å sen bar det av till köpcentrumet där det blev lite mera kläder till lillen å lite till mig :)



Sedan när vi kom hem kom Vikings farbror Magnus å hämta oss så åkte vi till Enskede för att titta på lite fotboll, min svägerska spelade.. Jisses va man saknar att lira fotboll! Speciellt me min lilla Lotten! :) Sedan åkte vi hem och då vare bara att börja korka upp inför kvällen..



Tillbringade kvällen först hos Elin me lite Vin (blev en hel flaska visst :S ) och brie, så himla gott! Sen tog vi allihopa taxi in till stan.. Vi va dock lite sent ute :) så de va 100000 km kö överallt, va tänkt att gå på Sturecompaniet men men, vi tog tunneln te Söder ist! HÄRLIGA söder.. Tyvärr så stängde snaps så det blev lite 54 ist :) Kristin å jag va dem ända som orka hela natten så sen blev det hemgång runt 4, jisses va kul vi hade!



Å idag sitter jag här bakfull å jävlig.. Fredda jobbar så jag har Viking helt för mig själv så de e bara att halsa vatten å se så glad ut som möjligt! Va ute å gungade kl 9 i morse.. Men man kan inte bli annat än glad när man ser lilleman. Såå söt å glad!

Wieee!



Jag och Kristin på väg hem från Gulmars... Ganska så trötta :)
Over and out!

Inga kommentarer: