onsdag 24 september 2008

Yoga yoga å yoga!

Ikväll har jag gjort ett pass spinning å yoga i 75 minuter! Va skit skönt å jobbigt på samma gång. :) Så avslappnad som jag va sista 10 minuter har jag nog aldrig varit, så nu e jag laddad me massa ny energi. Det behövs för imorgon ska jag åka me Sara till Kungenskurva å sätta sprätt på lönen :) måste inhandla lite pryttlar som ska me te Grekland på söndag.. Nu e det nära!

Hur det gick me lägenheten? Vi va å såg på den å den va väldans fin men ganska mycket små fix å sånt.. Vi blir kvar här på Ribby Ängar ett tag till, Viking har juh massa jämnåriga bebisar här som han kan leka me så de e perfekt :)

Nu ska jag ta ett varmt bad, myssss..

Å Johanna om du läser detta så har jag skickat ett paket på posten till dig!!

Kram allihopa!

Inga kommentarer: