måndag 22 september 2008

Helt slut som människa..

Ojoj nu e jag trött.. Idag har jag städat hela lägenheten, va så skitigt efter alla hantverkare.. Så nu kan Viking krypa runt utan att bli helt dammig. Sen så var vi å vattna Elin å Manges blommor, jag e blomvakt nu när dem e i USA.. Å jag e hemskt dålig på blommor men deras lever, trot eller ej.. Skulle egentligen ha tränat ikväll men jag känner mig så hängig så jag har bokat upp mig på massa pass imorgon å resten av veckan ist.. Så nu ska ja å karln min köpa lite gotte å kolla på tv..

Har även fixat en av Vikings present som ska bli Disney on Ice me hans kusiner.. Han fyller år 1 januari å de e den 2 januari så de passar juh bra! Tror han kommer tycka de e superskoj, gillar allt som rör sig å spelar musik. :)



GLÖM INTE FÖR GUDSKULL ATT DE E "I DITT ANSIKTE" IKVÄLL ME MAGNUS BETNER * Me löw*
Å han ser inte så pjåkig ut heller, men inte alls som min snygging här hemma :)




Go Kväll!

Inga kommentarer: