fredag 26 september 2008

spyor,snor och dumma amerikaner =(

Så har min underbara fredag varit hitills. Min stackars fina lilla kille e jätte sjuk, snorig och hostar så han kräks. Jag är en sån där orolig mamma som gärna åker in till sjukhuset en gång för mycket än för lite så lilla familjen åkte in till sös å kollade läget me Viking, han har förkylningsvirus så de va juh skönt att de inte va värre. Men han e juh en karl, å när dem e snoriga så e det juuuhh bra illllla :) som ni vet.

Å sen skulle jag få hem min vagn imorgon men dem har skickat fel, fick en tvilling vagn ist... dumma dumma.. En motgång kommer sällan ensam, brukar juh komma i tre.. Så jag ska gå å vänta in den sista..

Men nu ska jag rycka upp mig lite och slänga mig i soffan å läsa skvaller tidningar :)

1 kommentar:

S A R A sa...

Den sista blev tyvärr att vi inte hann med naglarna till Kreta-resan ju! INTE BRA! :-) Kram/Sara