söndag 14 september 2008

Superbebis!

Hej alla mina bloggläsare om det finns någon :) Ingen som kommenterar här men jag skriver ändå! Hiding, jag vet att du läser! :D E roligt att skriva av sig, idag har min bebis varit sjuk så vi har bara varit ute å gått och lekt i lekparken.. Sen så lagade jag lite tacos.

Har även provat kläderna jag beställde, Å lycka e verkligen när sakerna man köper på postorder sitter perfekt! Å idag fick jag kommentarer att jag har blivitt smalare av mina gamla arbetskamrater på Konsum, de gör en glad oxå.. :) Måste verkligen komma igång igen me träningen, har legat på latsidan nu en vecka! *skäms*

Jag skrev juh ingenting igår för att vi har hållt oss borta från de här bygget. Vi tillbringade hela lördagen hos Vikings farmor och farfar som verkligen avgudar honom, dem lira fotboll å hade sig. Vi han även me en shoppingrunda å Vickes farmor köpte jätte super fina kläder! Bland annat en Superman pyjamas..


Älskade lilla skitungen busar me farfar :)



Min superbebis, såååå fin!


Imorgon e det måndag å då kommer hanverkarna igen å bankar i badrummet så de e väl bäst att krypa i kojs nu så att man får sova lite iaf, om nu Viking tänker sova vill säga!

God natt alla!

2 kommentarer:

johlin sa...

så vacker han e mosters älskling!!

MalinR. sa...

Jaa, man blir verkligen glad när man får höra att man ser smal ut! :) Inte riktigt lika glad när man får höra att man ser ut att vara på tjocken, haha, jäkla Maud!!!