tisdag 2 september 2008

Fullt upp!

Idag har jag verkligen haft fullt upp! Först så va vi ute och cyklade en sväng, Viking älskar att titta på allt ute! Sedan vart det massa leka av med alla barnen på Bvc å sen har jag gjort fint på balkongen me lite nya blommor och det VÄRSTA av allt.. Jag har rensat ut tre par skor, skita jobbigt att slänga men nu har jag köp stop för om jag ska kunna handla ett enda par skor till måste jag rensa ur alla mina garderober.. Ska nog ringa min gammla chef och fråga om jag kan få börja jobba lite igen, ÄLSKAR skor! Tyvär så försvinner hela lönen innan man ens får den för man handlar juh så många par på en månad :)

Dessutom e de juh så skoj att jobba inne i stan.. finns så många tokstollar å om man har en tjuv i butiken så kommer de massa uniformerade poliser å vissa kan juh vara en fröjd för ögat :D Dem som snattade mest när jag jobbade i stan var mammor mellan 30 och 40 år.. kan man juh inte tro! Fy skäms!

Nej nu ska jag plocka lite till här hemma för imorgon får jag främmande! Skoj!

Sov Gott!

Inga kommentarer: