måndag 22 september 2008

Veligaste människan som finns..

De e jag det, jag kan aldrig fatta ett beslut utan måste vrida å vända på det å ändra mig om och om igen. Jag vet att människor kan bli irri på det speciellt min storasyster, hon brukar säga att jag sällan vet vad jag vill.

Saken e den att jag vill allting, gillar variationer. En sak som vi (jag) velar om är att flytta till landet hemma. Fredrik vill absolut ut dit för han e en skogsmulle å de ända han behöver är öl, skogen å ett metspö åså såklart hans lilla familj som e jag å Viking. Medans jag behöver staden me all shopping, landet när man bara kan gå ut på gräsmattan å lägga sig, staden när man e partay sugen för jag e juh en partypingla som älskar att va ute te tidigt på morgonen å äta frukost på Mc donald, medans där borta stänger allt innan man ens kommit ut, på landet har jag juh mina stora underbara familjer å vänner, här har jag juh oxå vänner såklart icke att förglömma. Här har både jag å Fredrik massa jobb, å jag älskar juh att jobba me mode å här har jag juh alla butiker runt hörnet, å om jag pluggar te undersköterska så finns det juh 2 stora sjukhus här.. Men längst inne så e jag juh en bonde som e lite vilsen å jag älskar allt som har me landet att göra till å me koskit! :)

Sen att ett hus hemma kostar typ ingenting å här flera miljoner kommer nog avgöra saken längre fram :) Men än sålänge ere mamma på dagen å partaj på kvällarna som gäller i stor stan!

Inga kommentarer: