tisdag 23 september 2008

Massa solsken!

Idag har vi haft en riktigt skön dag. Först på morgonen gick vi en promenad me Lina och lilla Liam å sen efter "Våra bästa år" (ett måste) så var vi över till Nathalie å hennes små godingar Nemo och Liam å gungade å fika lite ute i lekparken.. Jätte trevligt var det.

Å nu på kvällen så har jag kört ett pass spinning å core, så nu e magen trimmad å arslet :) Idag har Vikings första tand ploppat fram, han e snart 9 månader så de va på tiden. Men det absolut bästa som finns e å se hans tandlösa tandkött när han ler, sååå himla goo!! Vår lilla tandlösa farbror hehe

Mina fina killar!


Nu sitter jag å ser på topmodel, den dagliga dosen av intriger :) Väntar på att min fina Fredrik ska komma hem från hockeyn!

Idag ringde chefen å fråga när jag ska börja jobba lite extra på Stalands möbler inne på söder igen, det ska bli skoj! Älskar att prata me kunder. Då får ni komma in å köpa möbler av mig :)

God natt alla!

Inga kommentarer: