måndag 3 maj 2010

Trötter, Toker och Kloker.

Idag är jag Trötter, Viking är helt klart Toker. Han busar och jävlas hela tiden. En liten knasboll med världens humör. Han är aldrig still! Man måste vara ute med honom hela tiden och även om han cyklar en timme så blir han inte ens 1/4 lugnare.. Älsklingen har så mycket energi i sin lilla kropp.

Troj han är Kloker! Igår tok han första krypsteget och ligger i hårdträning nu. Han intar krypställning hela tiden för nu har han ledsnat på att inte kunna följa efter Viking =) Så jag har förberett mig på att få springa arslet av mig här hemma för jag tror han blir exakt lika galen som sin storebror. Phew.. Men all träning är juh bra träning så det kanske faller bort nått extra kilo haha =)

Nej nu ska jag ge kidzen lite frukost och sen blire träning!

Inga kommentarer: