måndag 17 maj 2010

Lång promis...

Nu har vi testkört kärran! Det gick kanon att gå på grusväger och alla dessa underlag som en skogspromenad erbjuder =) Super nöjd är jag än så länge.. Men alla som känner mig vet juh hur jag är ;) Vi tog en lång lång promenad nu på kvällen, sköööönt var det. Nu sover ungarna iaf. Jag brukar sjunga en sång som är med i "Nils karlsson pyssling" som Viking älskar. Jag sjöng den för han i magen och när han va bebis.. Han blir helt lugn och säger "Igen" så fort jag har sjungit klart den =)

Den går såhär:

Vad det är bra att jag har dig. Vad det är bra att du har mig.
Vad det är bra att vi har oss, och jätte bra är det förstås,
att vi får träffas varje dag.Vara tillsammans du och jag.
För ingen, Nej ingen vill vara ensam.

De här är nya vrålåket =) Fast jag har såklart en beige/brun ;)

Bilden är lånad ifrån www.uteungar.se

1 kommentar:

Elin och Mange sa...

Nu har du en sån tillslut :-) Synd att vi inte tog med oss den som vi fick fel i Usa. Kram Elin