fredag 7 maj 2010

Fredagen den 7 maj.

Idag är det Fredag och mys dag för hela slanten. Vi började morgonen med morgon bus och jag passade på och ta lite fina bilder som jag ska göra en fotovägg med tror jag! Gud vilken känsla jag får i kroppen när jag ser mina söner gosa med varandra, dem kommunicera på ett väldigt speciellt sätt.

Strax ska vi åka till Tyresö och leka lite men först ska vi äta lite lunch. Fredagar är väldigt speciella för Viking för då får han först fika med bulla och sedan på kvällen så beställer han in chips i en skål som vi sitter och mumsar ur tillsammans under en filt när Troj har gått och lagt sig. Så det blir en tripp till affären med och handla in lite fredas mums =)

Kanske provar på att göra egna chips idag? Humm.. Hur ser era Fredagar ut? =)




1 kommentar:

S A R A sa...

Våra fredagar ser ut så här, fort med barnen i säng så vi kan se allt bra på tv'n :-) Nä da, skojar bara. Om det är fint väder så grillar vi gärna på fredagar. Tuva får vara uppe lite längre än vanligt. En lugnare och mysigare kväll helt enkelt!:-)