måndag 17 maj 2010

Halva dagen avklarad!

Imorse vid sju steg vi upp pigga och glada faktiskt! Det första jag gjorde imorse var att plocka bort en fästing på mig själv! Usch vilka äkliga små monster!

Efter det så packa jag in ungarna i bilen och drog iväg till Berga för att se på när stockholmarna släppte ut korna, inte alls som hemma på våran gård! ;) Usch vad jag saknar mitt bondiga liv. Man kanske ska sadla om?! Mina tre grabbar här hemma skulle stormtrivas iallafall, den saken är säker! =)

Vid 11.00 så hade jag en läkar tid. Det gick sådär, Viking hatar när främmande människor drar och känner på honom. Vi fick avbryta undersökningen för han var så hysterisk, han slängde upp dörren och sa mellan snyftningarna "Tack så mycket, hejdå" till doktorn och gick ut genom dörren i bara blöjan. Min lilla älskling. Vi ska ta några prover imorgon så får vi se.

Nu ska vi ut och prova nya vagnen!

Just det, min nya kamera som jag fick av F har pajjat så nu har jag plockat fram våran systemkamera och jag har verkligen glömt bort hur bra den är och vad fina bilder man kan få till! ALLA borde äga en systemkamera för man kan aldrig vrida tillbaka tiden, bäst att dokumentera i bilder....

1 kommentar:

Lena sa...

Lilla älskade Viking. Ge honom en bamsekram från Farmor