torsdag 6 maj 2010

phew

Oj vilken eftermidda det blev! Hämta Viking, göra mellis, storstäda, laga storkok åt grabbarna som jag fryser in och kan ta fram när det behövs. Jag brukar alltid ha några lådor till Viking som är perfekta när jag och Fredrik vill käka pizza eller något liknande eller om man ska ut göra nått kan man bara slänga ner den i väskan =)

Och Troj vägrar burkmat men min hemlagade går bra, tokstollen =)

Nu ska vi äta lite och sen blir det Step och ett pass Core. Kvällen tänker jag avsluta raklång i soffan med lite godis tror jag ;)

Imorgon ska Viking vara hemma med mig och mysa hela dagen, får se om vi kanske åker till Tyresö och roar oss på ett lekställe där, förhoppningsvis med Tuva, Elis och Sara. På kvällen kommer min lillasyster upp och vi tänkte göra stan osäker. En å annan drink ska man väl få i sig. =) Nej nu tillbaka till matlagningen!

Inga kommentarer: