tisdag 11 maj 2010

Tisdagen den 11 maj.

Troj just nu. "Jag ska upp, jag bara ska upp i den här stolen" =)

Medans lillen försöker med det där så kan jag skriva av mig lite.

Härligt härligt! Älskade sol! Vi började dagen med en långpromenad vid strax innan åtta. Klockan nio ska Viking vara på dagis så man måste trava på rätt bra för att hinna i tid. Jätte mysigt att gå denna runda iaf, man kan titta på hästar och njuta av lugnet i skogen. Nu sitter jag här och spanar in Troj när han tar sig fram =) Sakta men säkert haha.

Igår var vi på biblioteket, humm Viking + Bibliotek = BIG NO NO. Haha han är juh inte direkt den lugna tysta typen. Men när han äntligen var lite tystare för nån sekund, då ska ju såklart Troj lägga av värsta brakarn. Kände mig lite orolig att folk inte skulle förstå att det var han. =)

Efter det så var jag på Afrodance som Emelie hade lurat in mig på. Det var grymt roligt och jobbigt. Jag har lyckas bli av med 2 kg på 1,5 vecka så vi får väl se om jag lyckas hålla det =)

Ikväll blir det Core med Anna förhoppningsvis. Nej nu ska jag rensa kläder! Ska bli nytt till hela familjen.

Dyrt men mycket roligt!! =)

Inga kommentarer: