tisdag 11 maj 2010

Svar på tal..

Tänkte slänga in en "svar på tal" som alla bloggare har i sina bloggar =)

En sak som jag får höra så ofta och som gör mig arg och irriterad. Det är när människor frågar om vi vill skaffa fler barn, för vi har ju ingen liten flicka!???

Jag BEHÖVER inte få någon liten tjej. Jag älskar att jag har fått två små pojkar och blir super glad om jag får en tredje pojke. Nej de är inte det att jag absolut inte vill ha en flicka. Men de är inget jag har på min önskelista att "Om vi inte får en tjej nästa gång så ska vi skaffa en till, tills det blir en Flicka"

Typ den vanligaste kommentaren jag fick när jag vart gravid för andra gången var " Åh hoppas ni får en tjej den här gången" och när jag berättade att det var en liten kille blev svaret alltid med ett suck " åå men nästa gång kanske?"

Jag älskar mitt liv med mina små killar, och att dem är så himla grabbiga och livliga. Det är aldrig lugnt här hemma och det älskar jag. Dem som känner mig vet att jag är lite likadan själv =)

Svaret på frågan om vi ska ha fler barn? JA absolut men det får dröja några år, typ 10 kanske =)

1 kommentar:

Elin och Mange sa...

Vad fina bilder! Jättefina!