torsdag 25 februari 2010

Va fasiken har jag gjort?!

Guuuuud vad jag ångrar mig, vi gjorde nått skit dumt idag som jag ångrar skit mycket. Å Johanna du kommer bli besviken :S

Jag har KLIPPT VIKING, han är super söt med eller utan hår men han liksom är Viking med "kalluffsen" det "yviga lilla ovädret" som drar fram. Ojoj fy va jag ångra mig. Viking skrek som en galning och ville inte klippa sig å nästa gång ska jag lyssna på honom. Han blev typ 3 år äldre på bara några minuter :(

Tur att håret växer fort! Till Våren/sommaren så har han fått tillbaka sin kaluffs igen, han är vacker hur han än ser ut men jag saknar hans långa hår redan och det har typ gått två timmar bara..

Här kommer lite bilder iaf..

En före bild. Mina älskade, fina barn!



En efter bild, min fina älskade lilla skrutt =)


Yrvädret som aldrig kan vara stilla! ;)

En gla liten skit =)


Vi tog en lång promenad i stormen..

Inga kommentarer: