söndag 14 februari 2010

skridskor, tokiga nappar och alla hjärtans dag!!

Hej på er, det blir massa saker i ett inlägg, som ni vet så jobbar juh jag denna månad eftersom Freddan är hemma. Det går super förutom att man blir borta väldigt långa dagar..
Det har hänt mycket dem senaste dagarna.

Viking har lärt sig räkna ända till 9, så himlarns duktig åså har han lärt sig åka skridskor, nästa grej blir uför i romme, klart grabben ska lära sig åka bräda som mor å far ;) vi åker v 8. Han har hamnat i världens trotsålder just nu så det ska bli skönt me en mini semester. Jag tror han tycker att det är dags för Troj att flytta hem nu =) Han börjar nog inse nu att dem är två som ska dela på mammas å pappas tid..

Å lille Troj har lärt sig att sitta upp själv nu, lill skrutten. Eller liten å liten vet jag inte. Normalt så brukar bebisar gå upp 0,5 kg i månaden men inte våran bebis, han går upp stadiga 1 kg i månaden haha =) Så himla fin å glad.

Idag är det alla hjärtans dag å jag ska tyvär jobba men innan jag går till jobbet har jag lovat mina fina syskon barn och albin att lägga ut en varsin bild på deras presenter som dem har fått hemskickade. Längtar tills imorgon när jag får träffa er finaste finaste familj... Här kommer lite tokiga bilder!

Mitt kompis halsband som jag delar me fina Lova!


Här är min bio biljet fille å abbe! Se imorrn!


Grabbarnas nya smail =) dem har inte fått mina tänder iaf ;)


Haha


Världens minsta skridskor i st 24, skit coola =)

Inga kommentarer: