fredag 5 mars 2010

Vår vecka i bilder =)

Jag är en usel bloggare, men all tid ja har går åt till kidzen =) Å när dem sover så fixar jag å donar hemma och varvar det med lite träning. En snabb sammanfatning av veckan kommer här följt av massa bilder =)

Förra Fredagen så spalade Freddan match på hovet mot Bajern, VIFen torskade med typ 10-1, men lika glad var Viking för det. Han älskar Hockey och levda om som värsta huliganen. Nu har han även börjat åka skidor haha =) han är våran lilla knäppis.

I veckan så har Fredrik börjat sitt nya jobb, Sara har varit här med hennes små trollungar, jag har spikat ihop en sänggavel, bakat bullar och bytt massa bajsblöjor eftersom vi avslutar veckan med en sväng av magsjukan, härligt med alla dagisbaciller. ;)

Hejjar på pappa när han lirar..


Grymt många som var och tittade, runt 5000 i publiken. Vi satt i hammarbyklacket haha =)


Viking gör pizza.



Viking byggde en koja som han tänkte säjla sen =) (ser ni skylten?)


En glad kille som snart är 6 månader. Kärlek.


Fina ungar!


Bröderna Tägtström.


Min fina huvudgavel å en underbar bebis som kan sitta upp själv =)


Baka baka liten bulla, sre ut som pepparkaksdeg men de e bara för att jag gjorde med fullkornsmjöl, lite nyttigare ;)


För nyttigt tyckte Viking, mycke pärlsocker ska det vara!


Fredriks nya firmabil =)


Fredags mys med "ships" som Viking säger =) Chips ungen.


Veckan avslutades med lite mys!

Inga kommentarer: