lördag 20 februari 2010

Fina lillasyster och Carolina Gynning :)

Igår kväll kom min syster upp och vi hade en myskväll me jätte god mat, det blev fonddue ( haha stavning?) skit gott iaf. Sen på morgonen åkte hon in med mig till jobbet och nu är hon ute å shoppar medans jag har en snabb lunschbrake.

Måste bara skriva en kul sak. Jag säger juh jämt att det kommer in många kända ansikten hit och rätt som det var när jag å sis stod å titta på en soffa kom Carolina Gynning in och ville kolla på soffa. Fias haka ramla i golvet och hon pös ut direkt haha.

Jag berätta det för Carolina och hon garva och sa att jag va "söt" me like komplimanger ;) Å hon e vrål snygg och lika kul live som på i Tv rutan :)

Nej nu har jag ätit upp min banan och ska fortsätta jobba! Have a nice day för det ska jag ha!

Inga kommentarer: