måndag 22 februari 2010

Mycket nöj med min..

Shooopppiing =)

Fick åka iväg och shoppa lite idag, grabbsen behövde lite nytt. Men innan jag kunde fara iväg så va vi tvugna att gå till farbror doktorn med lilla Troj för han är sjuk.

Han har fått bricanyl för att har lite svårt att andas + att han är väldigt förkyld och hostig stackarn. Hoppas min lilla prins mår bättre redan imorgon. Så himlarns klart att ungarna ska ärva allt dåligt från mig, som hörsel problem och problem med andningen. Jag har juh astma så jag hoppas dem slipper det. Lite tokigt att han blev sjuk nu när vi skulle ha åkt bort, typiskt..

Just ja, jag vet hur Carolina Gynnings soffa kommer att se ut ;) Hon kom tillbaka å inhandla den i söndas..

Lite bilder från dagens inhandling.. Enjoy.

Till Troj blev det tre tröjor och ett par byxor från Lindex och en tröja med stjärnor samt en super fin gul randig scarf från Villervalla.


En randig tröja från HM, super snygga jeans från Lindex och en tröja med stärna och en likadan scarf såklart ;)


Två fina skjortor =)


Fredrik gick inte lottlös han heller, han fick mörtar som bor ivårat badkar över natten haha =)

Inga kommentarer: