lördag 20 februari 2010

Kväller!

Vilken dag, mycket rolig.. Fia är absolut den roligaste personen jag vet haha. Skrattar jämnt ÅT henne. Men fia jag lovade juh faktiskt att inte skriva allt tokigt du sagt så jag låter bli ;)

Jag hade en bra försäljning och dagen gick fort, när jag kom hem så blev de middag med Mange å Elin, jätte gott var det!

Idag så tog Fredrik med sig grabbarna till skansen och gick in på akvariet. Viking klappade boaormen Snoddas, han hade tydligen tyckt att det var lite otäckt men sagt ändå med darrande röst "Fin orm" haha å sen pekat å sagt att han ville gå vidare =) Han är så go.. Han chockade oss imorse vid frukostbordet när han satt å räknade med Fia, vips så sa han "Elva, tolv, tretton" fast vi har inte lärt han det så det måste vara på dagis. Han kanske blir ett mattefreak. Undra vem han ärvt det ifrån? Inte mej iaf =)


Nu ska jag vara social! Kram på er

Inga kommentarer: