onsdag 17 februari 2010

back in town! =)

Jajjemen nu är vi hemma igen! Har haft det så himla bra allihopa. Jag fick spendera en hel dag med mina fina syskonbarn och lillebror. Dagen började med att jag hämtade upp dem från dagis och skola å sen åkte vi in och åt på resturang för att sedan gå och se på bio! Var hur mysigt som helst. Sedan på kvällen satt vi hemma hos storasyster min och tittade på film. Ungarna sov lite oroligt men men, det hör till. Fredrik var lycklig han med för han fick åka och fiska med svågern min.

På tiagen så var vi hem till pappa där vi laga mat och sedan så gick Viking ut med pappa/morfar å tittade på kossorna, han klappade och gosade med dem trollungen. Sedan så tjatade han på morfar hela hela kvällen å dem lekte me traktorer å hade sig =) Han var även helt galen i mormor, så himla roligt eftersom dem inte ses så mycket!

Idag så har jag jobbat och hyrt en film som jag å Freddan har tittat på nyss, och fy så sorglig den va men skit bra! Måste ses, man uppskattar verkligen livet efter man sätt den.



Nej nu ska jag nog sova, jobb imorgon ochså.. ska försöka lägga handskarna på en ny säng till barnrummet och lite andra möbler till ungarna!

Inga kommentarer: