fredag 19 februari 2010

Underbara Fredag!

Vaknade vid 03.00 inatt för då tyckte grabbarna att det var dags att stiga upp =) men som tur va fick vi dem att somna om efter en stund.

Sedan bar det av mot dagis och hem igen för att storstäda! Sjukt skitigt å stökigt va det här hemma, karln i huset som skulle stå för hushållet glömde bort att man kanske behöver dammsuga nån gång ibland =)

Men nu är det avklarat och jag har pysslat me lite gardiner å annat så nu är det super fint här igen. Det var inte bara golven som behövdes skuras, även lilla Troj =) Så himla mysigt att få vara ensam me honom! Go å gla som han är lill skrutten.

Nu ska jag bege mig till Tungelsta å kika va dem har på "Mini och skrutten" är på jakt efter mössor från Duns of Sweden, så himla coola. Dem har även märket ZiZoo som har ekologiska super fina kläder.

Efter det ska jag gymma, hämta Viking, duscha och sedan ska vi gå till bibblan och låna lite nya böcker, Viking verkligen älskar att läsa böcker så man behöver konstant nya å det är inte för att Viking ledsnar utan för att jag å Fredrik ska slippa läsa samma bok om och om igen =) Ska nog hinna med att åka lite skridskor oxå! Här kommer lite bilder!

Mitt kök me mina egna sydda gardiner *stolt* =)


Jag har slängt ut det lila och börjat med turkost ist, mycket nöjd! ;)


Vikings nya lilla spis som han lagar mat på..


En badkille *fina*


en liten tjockis..

Inga kommentarer: