torsdag 2 april 2009

Sååå skönt me sol!!

Så himla skönt det har varit dem här senaste dagarna och jag ser fram emot imorgon då det ska bli hela 15 grader varm =) Vi har spenderat dagarna utomhus mest och idag gick vi loss i sandlådan jag å Viking!

Å lilleman har fått vattkoppor stackarn, helt prickig. Men han verkar inte lida det minsta av det. Skönt att han har det nu så slipper man det när han blir äldre, det är juh mkt lindrigare å ha det när man är liten..

Så här glad e han nästan jämnt min skruttunge!

Idag så har jag varit ute och joggat ett varv, så himla skönt. Proppade sedan i mig en hel ask me choklad... Inte bra...

Nu har vi bokat resan till Mallorca! Det blir Viking,jag,lillsyran,lillebror och pappsen.. Ska bli så himla skönt. Nu ska jag sätta mig och syklart kläderna till Viking som jag har på börjat!

Kram /emma

Inga kommentarer: