onsdag 15 april 2009

Phew, vilken dag!

Första gången jag sätter mig ner idag känns det som! Vi har städat alla garderober och byråer! Det blev flera säckar med kläder som ska slängas och en massa skräp man samlat på sig.. Vi har även hunnit med att möblera om lite så nu kan vi äntligen börja göra om vårat sovrum! Jag längtar samtidigt som jag drar mig för att börja riva tapeter och sånt men men, resultatet kommer nog bli super!

Nog om det, ska berätta att jag haft en super bra påsk! Vi var hos syrran och gick påskkärring, Viking var utklädd och skulle absolut gå med dem stora barnen. Det roliga var att han tagit Lovas dockvagn och folk la massa godis i den. Gissa om Fredrik blev glad? =) Viking fick äta en klubba och det var väldigt populärt, han smacka som bara den hehe.. Vi han även gosa med pappas 7 hundvalpar och käka kanon go påskimidda hos mamma!


Just ja höll på att glömma bort att berätta att vi var på ultraljud idag, gissa vad det blir? En liten GRABB till =) ojoj jag och tre killar i hushållet, kommer inte få göra annat än att stå vid spisen och tvätta skitiga kalsonger haha.. Vi längtar tills vi får träffa lillebror!

En liten påskgubbe ute me vagnen =)


En förbannad påskkärring!


Så himla söta, man vill gärna ta me en hem =)

Inga kommentarer: