måndag 30 mars 2009

pust, suck och blääää

Jag har jobbat hela helgen men det var faktiskt helt okej.. Säljer lite på provision nu så nu är man med och slås med de andra gamla rävarna =) Hade väldigt bra försäljning denna helg så det blir klirr i kassan nästa månad!

Några standard kommentarer som man kan bli helt knäckt på när man jobbar och får höra dem en gång var 5 minut och man måste klistra på ett stort leende och tycka det är jätte skoj är:

* -Jag lägger mig här och sover så kan du väcka mig när du stänger.

* -Jag gör som på reklamen på tvn, somnar.

Idag så skulle jag vara lite duktug och sy färdigt kläderna jag påbörjade till Viking, allt blev verkligen super bra tills jag märkte att jag sytt tyget på fel "längd" så "stretchet" (stavning?) hamna fel så tröjan kommer inte gå att sätta på.. så himla typiskt..

Nu ska jag sätta mig och surfa lite på barnvagnar, måste juh ha en ny syskonvagn.. Verkligen svårt!

kramen!

Inga kommentarer: