måndag 20 april 2009

Vårat nya sovrum!

I´m back! Har varit en aning frånvarande denna helg, men det finns en bra anledning =) Vi har renoverat vårat sovrum så nu är ungarnas och vårat äntligen färdiga å det blev faktiskt jätte fint! Här kommer lite bilder! Nu ska jag sätta mig å kika efter sofa till vårat vrdagsrum, det är nästa projekt..

Det är lite trångt men vi tyckte att pöjkarna kunde få ha det stora rummet =)


Närbild, tapeten är champagnefärgad me vita blommor som har lite ljusrosa i sig..



Lite bilder såklart på älsklingen, skulle egentligen ha ordet "kärlek" och i andra bokstäver men det fanns inte alla bokstäver så det fick bli "love" som jag målade i guld!



Lite hemmagjorda tavlor!


Den gamla byrån fick hänga på ett tag till.. Måste juh ha min tv nånstans =)


Nu ska jag äta jordgubbar och kolla lite på tv! Go kväll!

Inga kommentarer: