torsdag 16 april 2009

Barnvagnstok!

Ja de är vad jag är det.. Viking har haft massor av vrålåk och skitåk =) Först så köpte vi en Rockstar baby vagn som Jhon Bon Jovi har designat, totalt världelös! Så den såldes snabbt..



..då köpte vi en grön Teutonia Mistral, enda färgen dem hade inne, å den var verkligen grön men helt underbar att köra! Fliphandtag, smidig å väger ingenting!



Men sen så kom jag på att jag behövde en mindre vagn så att jagå Viking kunde följa med Sara å Tuva på olika aktiviteter (typ shoppa) =) Så då köpte jag en paraplysulky, men jag avskydde den och den va inte så användbar så den såldes.



Sen beställde jag en vagn från USA, en Baby jogger city mini (ÄLSKAR DEN VAGNEN) men tyvär så blev det knas och jag fick den aldrig.



Sedan när min gröna mistral gick sönder på en flygresa så fick jag ut en svart Teutonia Timmy på försäkringen men jag gillade inte att man inte kunde vända Viking mot sig så idag sålde jag den..

..

och lånade min systers brio..



..men nu har jag köpte en ny/gammal Mistral fast svart så nu e jag super glad igen



å dessutom där imellan så köpte jag en svart resevagn, en mini..
(ser typ ut såhär)


å snart här framöver så behöver jag köpa en syskonvagn men jag vågar inte prata me Fredrik om det än, han är nog rätt less på mina barnvagnsköp! =)

Sammanfattningen av denna text är att jag har haft ÅTTA jäkla vagnar på 15 månader.. Inte illa hehe

1 kommentar:

S A R A sa...

Det är ganska galet många på kort tid...jag vet inte men på något vis så känner jag mig lite ansvarig för detta frosseri...haha:-) kramis