måndag 6 april 2009

Ännu en...

Ännu en dag närmare påsken! Roligt med påsk, gillar nästan (notera nästan) påsken mer än julen. Allt är så mycket mer avslappnat och man blir glad av solen som kikar fram och alla fina färgglada fjädrar överallt =)

Idag så har vi varit i lekparken med Lina och Liam, sedan gick vi hem och vilade en stund å sen vare bara att gå ut igen.. Viking älskar verkligen att vara ute! Å det gör absolut inte mig nånting när det är så himla fint väder!

Jag sitter nu här helt slut framför datorn och samlar krafter till att gå bort till soffan, jag har faktiskt varit hurtig idag och sprungit 5 km i spåret så jag kan sitta med gott samvete framför tvn ikväll =) Har bestämt mig för att vara duktig dem här tre dagarna fram till påsken för då blite mycket snask å go mat gissar jag på! Stackars bebisen i magen, den lär juh bli helt sjövild av allt socker.. Vi ska hem till mamma på torsdag å gå lite påskkärring med ungarna, de kommer nog Viking tycka är kul!

Hade tänkt lägga in en bild eller två men jag hittar inte den där jäkla sladden man behöver! Himlarns.. man hittar inte nånting nånstans här hemma.
Nej nu ska jag kolla på Familjen annorlunda.. Go kväll!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Hejsan! Hur är det med dig/ familjen? När kommer bebisen då? Kram / Lovisa & Saga