lördag 29 november 2008

En dag på jobbet..

Hejsan! Idag har jag jobbat inne på Söder på Stalands möbler.. För er som inte vet så är det största möbelbutiken inne i stan :) Vilket innebär att man stöter på en del kändisar! Jag har fått varit försäljare åt bland annat Fares Fares (å ja, han har lika stor näsa i verkligheten) Idol Daniel, Tilde Fröling, Johan Ulveson och DiLeva som hade en jätte snygg klänning =) så fort jag får höra att det är nån inne i butiken så måste jag gå ett varv å kika hehe... Idag var det väldigt lugnt, jag brukar hålla till på sängavdelningen som är skitstor, så om det är lugnt kan man prova lite olika sängar å vila upp sig! =) När klockan börja närma sig 17.00 så kom mina fina killar och så gick vi å kolla på våra framtida möbler som vi tänkte lägga beslag på!

Nu är det soffan som gäller för imorron e en ny jobbdag!

Här kommer lite bilder från en jobbande Emma!
Såhär såg jag ut idag =)


Här vare laddat me lite energi å skvaller!


Haha kanske inget att skryta me men jag kan hur varenda en av dessa e uppbyggda å de här är bara ena halvan av rummet, vilken kunskap att ha me sig i livet ;)


Julfint!

Inga kommentarer: