tisdag 25 november 2008

Gymmet!

Idag har jag och Viking haft en massa saker för oss! Det verkar som att Vikings nya tid att vakna på är klockan 9.00, vilket är skit skönt :) Efter att han fått i sig lite gröt så gick vi till gymmet, fast jag inte ska träna än pga att jag va på södertappen å gjorde min plikt som medmänniska å tappa lite blod :). Älskar gymmet här, dem har BARNPASSNING! Det är massa bebisar i Vikings ålder som är där som han känner igen ifrån öppnaförskolan å personalen är underbara med barn :) då å då när jag va ute i gymmet såg jag Viking kika ut å skrattade å sen kröp in igen till dem andra.. Dessutom finns det så mycket olika pass att välja på, spinning,yoga,bodypump,core,pilates,stepdance, you name it! Dessutom så har dem en relax avdelning där man kan basta, sola å få massage.. :) När vi gick där ifrån så var båda trötta så vi gick hem å åt lite lunch och sov en stund.. Eller Viking sov iaf, jag han med lite "Våra bästa år" hehe..

Nu på eftermidan så har vi varit ute ock lekt en massa i snön. Pulkan va med också!
Å nu ska man ut å jobba lite, ska jobba i hemtjänsten.. slutar 23.00 så man kommer vara lagom trött!

Lilla röda näsan :)


1 kommentar:

Lovisa sa...

Vad bra med barnpassning på gymet.. Det skulle man önska att de hade här i Östhammar också..Kram Lovisa