måndag 24 november 2008

Härliga måndag!

God förmiddag! :) Idag så vaknade jag faktiskt väldigt utvilad för Viking sov till 9.00.. Så vi städa hela lägenheten å de behövdes verkligen.

I helgen har det varit fullrulle hela tiden. I fredags så var jag på begravning, det var så himla fint. När jag kom hem så var jag så trött men vi åt lite kinamat med Elin å Mange iaf..

Sen på lördagen å söndagen så har jag jobbat hela långa dagar inne på Södermalm på Stalands, så himla roligt att få prata av sig med kunder :) E så himla toksocial så det passar mig som handen i handsken :)

Men nu är det äntligen måndag och jag får tillbringa hela dagen åt min fina Viking så nu ska vi ut i snön, först ska vi gå ner till centrum och köpa ett par skor till Lilleman å sen ska vi leka i snön :)

Återkommer med lite bilder senare ikväll!

Inga kommentarer: