onsdag 26 november 2008

Lekdag!

Imorse fick jag väcka upp Viking för vi hade bestämt träff med Sara och Tuva kl 9.00 i Skogås för vi skulle till Leklandet i Tullinge! Å jisses va skoj vi hade det, det var 3 pojkar till i Vikings ålder som var med och deras mammor. Viking hade superskoj bland alla rutchkanor (stavas det så?) tunnlar och bollhav. Sedan så åkte vi till Sickla och kikade runt lite och sedan när Fredrik slutade så åkte vi till Kungenskurva och jag inhandlade lite julklappar till min fina lilla kille! :)

Inte nog med det så gjorde jag en stor insats och bidrog med lite information i "Efterlyst" angående ett rån ;)

Nej nu ere sängen som gäller med lite "Insider" han e för go den där Robert :)

Imorgon så blir det lite träning på gymmet om Viking vill!

Roligt med bollhav!


Massa roligt att klättra på..



Åka kana gjorde jag å Viking en massa..


Efter 3 timmars lek så blev lillen pömsig..

Inga kommentarer: