söndag 9 november 2008

Länge sen!

Ja nu va de ett tag sen jag skrev men jag har som vanligt haft fullt upp! I fredags så var jag i Skärholmen och träffa Anna och hennes lilla underbart söta son Malik, vi fikade och gick i butiker. Eftersom Fredrik hade Viking så var jag barnfri och kunde gå runt å mysa me bebisen hela kvällen :) mysigt när han somna i famnen, e man juh inte va me länge med Viking som har blivitt så jäkla vild och envis :) På lördan så åkte vi hem te mamma och Eero i Gimo och tröstade dem lite efter allt som hänt, det var skönt att få vara där. Idag så har jag städat och badat me Viking, så roligt att leka me honom :) sen kom Elin å Mange så vi käkade och kollade på Tv.

Nu e våran lägenhet ute på hemnet så nu kanske vi e en bit påväg till huset hemma i Uppsala... Vi får se..


Nej nu ska jag sussa lite, God natt allihopa!

Inga kommentarer: