måndag 6 augusti 2012

Vuxenvärlden..

Nu har jag tagit ett stort steg i mitt vuxna liv! Jag har fått mitt alldeles egna lånelöfte av banken..
Bara att börja leta mitt nya hem, åh va jag ska fixa å dona! :) och vilka vinkvällar och tjejkvällar vi ska ha ;)

Min älskade syster..

Dem otroligt fina människorna jag lärt känna genom syster och Danne.

Min galna storasyster Johanna.

Min äldsta, otroligt roliga och fina barndomsvän Malin. :)

Samma här mina äldsta och underbara barndomsvänner.

Min älskade stötte pelare, min själsfrände och underbara Lena, och sedan har jag Donna som är mitt allt. Dock har hon inte fastnat på nån bild?! :)
Jag får ta fram de här inlägget när jag känner mig deppig och ensam så jag blir påmind om alla fina människor i mitt liv :)
Nä nu blir matlagning till små grabbsen!

Inga kommentarer: