måndag 6 augusti 2012

God morgon!

Ny dag, nya möjligheter!?

Idag ska jag försöka göra underverk med mitt hår! Måste fixa utväxten, ser helt galen ut :)
Jag är så himla sugen på att göra nån slags förändring, kanske färga det rött eller typ klippa det skit kort! We Will see, we Will see. Jag blir så himla impulsiv ibland, jag skulle nog kunna gå och tatuera hela armen typ nu eller gå och köpa en båt. :)
Allt ska hända nu nu nu och det får aldrig vara en lugn stund.

Igår så gick jag en promenad med en vän och sedan åkte jag till Lena den lilla spilevinken, henne måste jag bunta fast med en kedja snart annars så sitter jag nog ensam i soffan när fredagen kommer ;)

På månde ska finaste Donna gå med mig på massa visningar, de ska bli spännande. Vi kommer kanske bli grannar och de ska bli tok roligt isf. Våra pojkar är lika gamla. Det finns ingen snällare människa än Donna och hon ställer alltid upp, hon kan läsa mig som en bok :)

Aså de här är sjukt läskigt, när jag kom upp en kväll och kolla igenom ipaden för Viking hade tagit massa bilder. Då såg jag den här, va hände liksom!? Kg har spekulerat länge och jag fattar verkligen inte hur den kunnat bli så för jag har inget redigerar program i ipaden och bilderna innan och efter är normala. De ante mig att han är från en annan planet. Nu bara väntar jag på att han ska komma ner som flickan i exercisisten för trappan och jaga mig. Eller komma krypandes under täcket med ett sånt där grudge läte.... Gud va jag måste sluta va mörkrädd ;)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: